| english | αρχική | κοσμοθέαση | βιογραφικά | βιβλία | δημοσιεύσεις |








Αντώνης Τσολομύτης | Πανεπιστήμιο Αιγαίου

Τα παρακάτω αποτελούν αποκλειστικά προσωπικές μου απόψεις βασισμένες στα άρθρα που δίνονται στους παρακάτω δεσμούς. Γράφτηκαν επειδή συχνά με ρωτούν συνάδελφοι και φοιτητές για σχετικά θέματα.


Τι είναι κακό με την Aegean/OA

Η πρόσφατη προσωπική εμπειρία με την Aegean/OA ήταν παντελώς απαράδεκτη.

Η εταιρεία έχει αποφασίσει ότι παρόλο που αγόρασες εισιτήριο θα πρέπει να πληρώσεις επιπλέον χρήματα (τουλάχιστον 3 ευρώ) για να σου δώσουν κάθισμα. Αλλιώς, δεν σου δίνουν κάρτα επιβίβασης. Ούτε από το Web ούτε από το checkin του αεροδρομίου. Αυτή είναι η δική μου εμπειρία. Η υπάλληλος αρνήθηκε να μου δώσει κάρτα επιβίβασης αν δεν πλήρωνα τα 3 ευρώ. Προς αποφυγή περεξήγησης, πριν φτάσω στο checkin του αεροδρομίου, μόλις άνοιξε το web checkin μια μέρα πριν, το σύστημά τους έδειχνε *όλα* τα καθίσματα «chargeable». Προφανώς το θέμα δεν είναι το ύψος του ποσού αλλά η αντίληψη για το πώς πρέπει να μεταχειρίζονται τους επιβάτες. Σκαναρισμένη η απόδειξη πληρωμής:


Επιπλέον στο checkin η υπάλληλος με ανάγκασε να βάλω την μικρή τσάντα γραφείου, που απλά περιείχε ένα laptop, στη χειραποσκευή μου ώστε να είναι 1 κομμάτι, παρόλο που η χειραποσκευή ήταν 3 κιλά και η τσάντα με το laptop άλλο 1,5 δηλαδή συνολικά κάτω από το επιτρεπτό όριο.

Η εταιρεία δεν επιτρέπει να μεταφέρεις βεβαίως βαλίτσα όταν οι ανταγωνιστές της στο επιτρέπουν καθώς και μία χειραποσκευή και προσωπικό αντικείμενο (πχ laptop). Με όρια βάρους βεβαίως, αλλά στο επιτρέπουν.

Υπάρχει και άλλο ένα «κόλπο». Όταν η εταιρεία με δική της υπαιτιότητα δημιουργήσει πρόβλημα (πχ μεγάλη καθυστέρηση) για να κάμψει (ίσως) τις διαμαρτυρίες δίνει στους επιβάτες ένα έγγραφο για δήθεν δωρεάν εισιτήριο σε επόμενη πτήση της. Μου έδωσε και εμένα ένα τέτοιο πέρσι. Όταν βεβαίως πας να το χρησιμοποιήσεις και να βγάλεις αυτό το δωρεάν εισιτήριο, το πράγμα αλλάζει. Η κυρίες με τις οποίες μίλησα 2 φορές για 2 διαφορετικά ταξίδια στο customer service, αρνήθηκαν να βγάλουν το δωρεάν εισιτήριο γιατί στις πτήσεις που ζητούσα είχαν εξαντληθεί τα απολύτως φθηνότερα εισιτήρια στα οποία βασίζεται η προσφορά και μου πρότειναν να ταξιδέψω 1 μήνα αργότερα από το εισιτήριο που ζητήσα (το οποίο ήταν ήδη 1 μήνα μετά την τρέχουσα ημερομηνία και όχι σε περίοδο αιχμής). Αυτό εγώ το θεωρώ ξεκάθαρη κοροϊδία. Σου λένε «δεν θα ταξιδέψεις όποτε το έχεις ανάγκη αλλά μόνο αν θες για πλάκα να πετάξεις πάνω από τα σύννεφα...»

Αυτές οι πρακτικές είναι προσβλητικές για τους ανθρώπους και θυμίζουν τριτοκοσμικές εταιρείες. Πιθανώς στο μέλλον θα ζητούν και χρήματα αν κάποιος επιβάτης χρειαστεί να πάει στην τουαλέτα του αεροσκάφους... Όλα τα περιμένω πια....

Θα την αποφεύγω συστηματικά, εκτός βεβαίως αν παραστεί απόλυτη ανάγκη και δεν υπάρχει άλλος τρόπος να μεταφερθώ.



Τι είναι κακό με την Apple;

Τι είναι κακό με τη Microsoft;

Τι είναι κακό με το Facebook;

Τι είναι κακό με την Google;

Τι είναι κακό με τα Ebooks;



Πώς με παρακολουθούν αφού σβήνω και ιστορικό και cookies;






                   
| σημειώσεις | ψηφιοποιήσεις | μεταφράσεις | λογισμικό | δεσμοί | επικοινωνία |